Hoe lang duurt een reparatie?

Telefoon reparatie Bergen op Zoom

 

 

 

 

hangt af van uw belvolume

Hoe lang duurt een reparatie? Als u weinig oproepen per keer krijgt, zou ik zeggen dat ….. normaal 1 of 2 dagen duurt, maar als u veel oproepen krijgt, zou 2 of 3 dagen meer geschikt zijn.

Het hangt er ook van af hoeveel “junk” telefoontjes je per dag pleegt, mensen doen andere dingen zoals e-mails checken terwijl ze aan de telefoon zitten te wachten, je kunt over het algemeen verwachten dat deze telefoontjes genegeerd worden, tenzij je een overlastgevend telefoontje pleegt. als je belt en de persoon is niet bereikbaar, ga er dan van uit dat ze waarschijnlijk bezig zijn of dat ze elders een heel belangrijk telefoontje hebben. Als u een zeer belangrijk telefoontje krijgt, hoort u de persoon aan de andere lijn dit misschien bevestigen, maar gaat het naar een ander nummer en neemt die niet op, dan kunt u ervan uitgaan dat het een belangrijk telefoontje was, hoewel u niet zult weten waarom. Waarschijnlijk wordt u doorgeschakeld naar een geautomatiseerd oproepsysteem dat nota neemt van uw input en wie u opbelt, het kan ook een telefoon overgaan of een vaste lijn screenen zodat de geautomatiseerde stem een beslissing kan nemen op basis van uw input die geschikt is voor het bedienend personeel.

De meeste systemen hebben een miniax-instelling om het aantal junklijnen te beperken die worden genomen als gevolg van oproepen die niet worden beantwoord of niet worden teruggebeld of die niet op kantoor zijn.

De tijd dat een gesprek onbeantwoord blijft of niet wordt beantwoord staat bekend als wachttijd in het systeem, wanneer een gesprek wel kan worden beantwoord staat dit bekend als bezettijd in het systeem, vraag altijd aan de persoon die het gesprek beantwoordt om een schatting van de tijd, meestal kunt u binnen enkele seconden een antwoord verwachten.

Het is niet gebruikelijk dat alle oproepen tegelijk kunnen worden beantwoord, vooral niet als u meerdere mensen tegelijk aan de telefoon hebt.

Gewoonlijk zal de klant die uw telefoon opneemt u vragen naar de reden van uw telefoontje, bijna altijd in een informeel gesprek.

Een goede tactiek is om hen direct te vragen wat ze doen en het gesprek af te sluiten met een compliment over hun prestaties.

Voorkom dat u deze vraag gesteld krijgt, als u een beller via de mobiele telefoon aan de lijn hebt, kunt u vaak de persoon aan de lijn krijgen met het gesprek en zal hun kennis van het probleem naar boven komen.

Als iemand aan de telefoon is en geen aandacht aan u besteedt, luistert hij waarschijnlijk naar zijn telefoon of leest hij de inhoud van de telefoon, zoals een mens zou doen bij een TV-programma.

Voor mensen met een normaal GSM-gebruik moet het mogelijk zijn een gesprek te voeren zonder te moeten stoppen en iemand te laten weten dat u aan het telefoneren bent.

U kunt zien dat de persoon die u belt u niet kan horen als u met uw handen in de telefoon spreekt in plaats van met uw stem.

Bijvoorbeeld, u bent aan het telefoneren en iemand in de buurt zegt: “Oh ik heb net een e-mail gekregen”. De persoon antwoordt maar hoort u niet. U vervolgt uw weg. Bij het vierde gesprek merkt u dat de persoon in gesprek is met iemand anders en zich niet bewust is van het feit dat u aan de telefoon bent. De persoon aan de andere kant van de lijn vraagt naar de naam van de persoon en deze antwoordt niet. De persoon aan de andere kant vraagt nogmaals naar de naam van de persoon, maar de persoon antwoordt niet meer. De telefoon gaat over en weg zijn ze. Je kunt alleen maar aannemen dat de persoon aan de andere kant het druk heeft of in beslag genomen wordt door zijn telefoongesprekken.

U kunt het misschien moeilijk geloven, maar een persoon wiens hersenen bezig zijn met een taak, wordt beschouwd als in gesprek. Het is moeilijk voor ons om ons te herinneren dat we geen enkel woord hebben gehoord van de persoon aan de andere kant van de lijn, maar aangezien de telefoon werd opgenomen, nemen we aan dat het gesprek van normale aard was. Als de telefoon onbeantwoord was gebleven, zouden wij ons vreemd voelen als de persoon die het gesprek aannam aan de andere kant zou proberen te herhalen wat hij zei.

In feite gaan wij ervan uit dat de persoon die de telefoon opnam, wakker moet zijn geweest en naar het gesprek heeft geluisterd. Als we niet naar het gesprek hadden geluisterd, hadden we misschien niet eens gehoord wat er werd gezegd. Dit betekent dat wij zouden aannemen dat de persoon aan de andere kant van de lijn niet intelligent genoeg was om te begrijpen wat er werd gezegd.

Een andere reden waarom wij denken dat het telefoontje van een kind komt of van iemand die voor zijn ogen gekrijt heeft, is dat wij de persoon aan de andere kant van de lijn niet horen. De hersenen worden gebruikt omdat zij de output van de spraak produceren en onze hersenpan is het orgaan dat de spraak onderzoekt en er de betekenis aan geeft.

Maar de hersenen kunnen niet zo snel werken en dus moeten we de woorden of de naam met een hoofdletter geven wanneer dat nodig is, of het hele woord wanneer dat niet juist is. De persoon aan de andere kant van de lijn zou een heel woord moeten verzinnen uit deze twee of meer wanneer hij met u probeert te praten.

lees meer:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.